View Single Post
Sitat av Mk1 Vis innlegg
Håper seff ikke at du syns holocaust eller invasjonen av Ukraina i er bra, men det kan virke litt sånn når du skriver at man bør høre på Hitler og Putin og gjøre seg opp en egen mening basert på det de sier. Akkratt som at det ikke er en legit og informert mening å være mot krigene eller akuratt som at du er åpen for det Hitler og Putin sier kan endre folks ståsted mot krigen. For min del er det greit samma faen hvem du eller andre på forumet måtte holde med eller mot men du svarer ikke ordentlig på hvorfor du tenker at andre skal endre mening av å høre på intervjuet. Det funker ikke sånn at selvom vestlig media ikke skriver om de bra tingene Putin har gjort i Russland så endrer man standpunkt av å høre på propagandaen til Putin. Som sagt da har man ikke mye egen mening som du kaller det

Stiller meg skeptisk til å høre på det ja men mest fordi jeg ikke gidder eller bryr meg hva han sier for å selge inn innovasjonen sin og ja jeg kan historiebakgrunnen. Er ikke skeptisk til at du vil høre på, ditt liv og jeg skjønner at man er nysgjerrig på andre perspektiver. Bare skjønner ikke hvorfor du syns det er så viktig at andre ser på FOR å gjøre seg opp en mening som om nåværende mening om krigen ikke er legit
Vis hele sitatet...

Jeg skriver ikke èn gang at folk skal endre mening, du er god på å vri på det jeg skriver.. Jeg sier at man skal gjøre seg opp en egen mening:
1. Stemmen hans under denne konfliken har ikke blitt hørt like mye som Zelenskyj.
2. Venstrevridde medier, etablerte medier, mainstream media (kall det hva du vil) har alt stemplet alt han og Carlson sier i dette intervjuet som løgn, 2 dager før det kom ut, EU prøvde å stoppe Carlson i å reise og Ukraina satt Carlson opp på fiendelisten sin. Merkelig mye motstand de gir, har de noe å skjule? Jeg vet ikke;
gjør opp din egen mening!!