View Single Post
Sitat av CannaLars Vis innlegg
Om hva som blir sagt av den andre siden, media har ikke dekket det så bra. Venstre medier sier allerede at alt han sier er løgn, hvordan vet de det? Vi vet ikke hva han skal si! Så gjør opp din egen mening!
Vis hele sitatet...
Jeg har nære venner i Russland som forteller meg om alle de bra tingene putin har gjort, men det rettferdiggjør ikke no krig fordet. Må man høre på Hitler propaganda for å ha en egen mening om at krigen hans var gal?

Sitat av CannaLars Vis innlegg
Om hva som blir sagt av den andre siden, media har ikke dekket det så bra. Venstre medier sier allerede at alt han sier er løgn, hvordan vet de det?
Vis hele sitatet...
Sitat av DfenZ Vis innlegg
Tenker det er greit å høre hva Putin har å si HVIS jeg skal være uenig med han.
Vis hele sitatet...
Dere begge viser her at et alternativ for dere er å støtte eller tro på putin.
Så om man er en som enkelt lar seg sjarmere av ekstremistpropaganda da skjønner jeg at intervjuet er interesserant å se for å lage seg en ny mening. Men det er ikke mye egen mening når det er hjernevask fra propagandamaskin nr 1

For andre er det uinteressant. Man trenger ikke å høre på en forsvarstale for krigføring hvis man er i mot krigen
Sist endret av Mk1; 9. februar 2024 kl. 00:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.