View Single Post
Ed Is A Portal's Avatar
Trådstarter
94
Takk for fine innspill.

Sitat av MadameFraulein Vis innlegg
Selvfølgelig finnes det kvinner som ikke har noe i mot menn på uføretrygd i det hele tatt^^
Vis hele sitatet...
Godt å høre

Sitat av robhol Vis innlegg
Tinder er skrekkelig overfladisk, og uførhet blir sett på som en personlig svikt. Det er av folk som riktignok er dømmende og ignorante, men mye mindre overfladiske enn man blir av å få et uendelig antall kandidatpartnere og "dark patterns" stappet i skallen på løpende bånd, av en gigantisk korporasjon med profittmotiv og interessekonflikter. (Du gir dem ikke penger hvis du ikke er "singel".)
Vis hele sitatet...
Du sier noe der. Kanskje ikke så gunstig for selvbilde heller når uførhet blir sett på som personlig svikt. Sliter litt med det til tider.

Sitat av something Vis innlegg
Prøv å finne damer som også er uføre. Men hvor leter man egentlig da? Kanskje de er på tinder de og?
Vis hele sitatet...
Jeg har tenkt litt på det, men som du sier, hvor finner man dem. Tviler på at de skriver UFØRETRYGDET i bioen sin. Eller kanskje det er det man burde gjøre for å luke ut de som ikke er aktuelle

Sitat av Lattergal Vis innlegg
Har du en venninne som kan sette deg opp med noen?
Skaffe deg bikkje å bli med i en hundeklubb - et eksempel.
Kom deg ut i et eller annet sosialt som ikke nødvendigvis har alkohol blandet inn i seg.
Hvis du er skikkelig desperat vurder en religiøs forening å melde deg inn i. Damene er vertfall ikke spinnville og fylle i klamydia der
Vis hele sitatet...
Skulle ha hatt en sånn venninne. Jeg har hund og det virker som det kan være en damemagnet. Får mange søte smil når vi er ute på tur, ikke at jeg tror det betyr noe, men det gir en liten selvtillit-boost. Til og med noen som vil slå av en prat av og til, så dette er ingen dum ide.

Religiøs forening må være siste utvei tenker jeg.

Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Si at du er arbeidsSØKER, ikke arbeidsledig. Alt trenger ikke komme fram på de første chatte meldingene så tenk litt over hvordan,du presenterer deg selv.
Det høres jo ikke nødvendigvis så fett ut hvis du introduserer deg selv som uføretrygdet. Si du er sykemeldt eller noe
Jeg møtte min kjæreste på Tinder mens jeg var arbeidsledig. Ingen problem det.
Vis hele sitatet...
Nei, det høres ikke så veldig fett ut. Kan prøve meg på det, men det er kanskje litt suspekt at jeg blir permanent arbeidssøker.

Sitat av irritert_grevli Vis innlegg
Jeg er i samme situasjon. Mennene kommer logrende i starten og er helt med, men så fort de får høre om uføretrygd så er det ut døra så kjapt at det kun er råd å se røyken etter de. Så kjapt går det. Det er egentlig helt utrolig
Vis hele sitatet...
Kjenner meg igjen der.

Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Ser ut som vi har en match
➸♡
Vis hele sitatet...
Nå gjør du meg rød i topplokket, mentalmelt

Sitat av mrracerhacker Vis innlegg
Jeg vil si de som blir uføre av psykiske grunner er nederst, gjerne tyngre diagnoser schizofreni eller lignende. De som blir det av årsaker man kan se/forstå av de fleste er ganske høyere oppe
Vis hele sitatet...
Vel, fack. Da er jeg ganske langt nede. Vi du si bipolar 1 er en tyngre diagnose? Jeg er flink til å ta medisinene mine og fungerer ganske bra i hverdagen. Har vært symtomfri ganske lenge. Har selvfølgelig tunge dager av og til, men det setter meg ikke helt ut av spill sånn som det pleide å gjøre i 20-åra. Bikka nylig tredve.

Sitat av KnutAnkhAton Vis innlegg
For meg har forskjellige former for frivillig arbeid blant annet vært en måte å møte nye mennesker i et miljø hvor man kan ha senkede skuldrer. Har fungert veldig bra for kjærlighetslivet mitt.
På nett har jeg bare funnet trøbbel.
Vis hele sitatet...
Jeg kan se hva som finnes i nærområdet. Ikke et dumt forslag.

Sitat av green-icetea Vis innlegg
Finn deg en bondejente�� No joke, de bryr seg ikke så lenge du bidrar med deres hobby��
Vis hele sitatet...
Kanskje det, men tror du en bondejente er gira på å bo midt i en storby?

Sitat av Søppelsortering Vis innlegg
Tror også du må se inn i deg selv og senke standarden. For det er jo mange enslige fattige kvinner som ønsker det samme som du ønsker, men menn vil jo ikke ha eldre slitte kvinner. Det er jo synd. Mitt råd er at du bør senke standarden. Jeg tror det er der problemet ligger jeg.
Vis hele sitatet...
Slutt da, her tillegger du meg meninger jeg ikke har. Standaren min er ikke særlig høy. Så lenge dama er grei og vi passer sammen så er det greit for meg. Alenemødre, bring it on!
Sist endret av Ed Is A Portal; 8. februar 2024 kl. 01:29.