Tråd: Gazastripen
View Single Post
Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Jeg kjenner denne konflikten og det er derfor jeg prøver etter evne og ikke diskutere det. Det blir fort mye følelser.

Begge parter har tunnelsyn for å eliminere motstanderen. Med andre ord, så er det en låst situasjon og verden er ikke stor nok for både staten Israel og Palestinerne.

Hvis folk leser media og tror de har peiling på denne konflikten, så kan jeg godt si at man ikke får et helhetlig bildet av konflikten.



Hamas er en terrororganisasjon. Flerparten av bosetterne i Gaza er tilhengere av Hamas. Mao så er det ikke så veldig mange uskyldige i Gaza. Og uansett så er det Hamas sitt ansvar for at befolkningen deres har det greit.

I tillegg så har antall innbyggere i Gaza doblet seg på 18 år. Jeg vet ikke med deg, men jeg syns det er veldig rart at en sted som Gaza som lever i konstant frykt og terror at de er de som får flest barn i verden. Se for deg foreldrene som vet at barna deres blir født rett inn i helvete.. fordi.. de ikke bruker prevensjon.

Uansett.

For at Israel så ta Hamas så er "systematisk" blablabla uungåelig.



Tydeligvis er alle terrorister om dagen. Da er jeg iallefall takknemlig for at jeg er på laget med den sterkeste terroristen. De terroristene i midt østen og asia bruker for mye selvmordsbomber som taktikk.
Vis hele sitatet...

lol for noe tull, hadde tyskerne okkupert norge og blitt her i 75 år kan jeg garantere rompa di hadde blitt en såkalt terrorist også men la meg gjette, forfedrene dine også tystet på jøder under holocaust så det er bare samvittigheten din som snakker?
Sist endret av fresj1; 1. februar 2024 kl. 23:55.