View Single Post
Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Det første som slår meg er hvor skal du ha vanen? Hvis du ikke har tenkt til å ha egen tomt så har du vel ikke noe sted å ha bilen heller? Det virker ikke som så veldig mye frihet i mine øyne.

Også er det greit å tenke på at det kan fint bli -30 grader celsius i Norge. Da er ikke bil veldig digg.

Hva tenker du om potensiell inntekt, dagligdags hygiene og matlaging?


Mitt tips er å prøve ut idéen til sommeren, i noen uker, så får du deg en forsmak på hvordan det livet kan være.
Vis hele sitatet...
Det er noen også her i landet som bor i ombygde kassebiler. Feks transiter og sprinter osv. De isolerer tak, vegger og gulv og kan fint takle kuldeperioder fordi de benytter webasto varmer eller tilsvarende, eller om de har penger så har kanskje de største løsningene som også varmer opp varmtvann slik at de kan gulvvarme. Har de fast plass kan de bruke strøm til oppvarming og det blir langt billigere. Men da må de gjerne betale leie for plassen pluss strømmen.

Jeg tror dessverre endel av det å bli voksen er å akseptere samfunnet normer og forventninger raskest mulig, også kan man samtidig spare seg et fcuk you fond. Kjøp bolig så tidlig du kan, jobb hardt og spar så mye klarer.

Kanskje endres dine planer og drømmer underveis, om de ikke gjør det er langt enklere å leve et alternativ liv med tjukk lommebok og en bankkonto som rekker til flere års alternative livsstil.