View Single Post
Sitat av KrølleBølleBrur Vis innlegg
Han er ikke nødvendigvis rasist selv om han argumenterer likt den måten snikrasister ville ofte gjordt.

Og til Dodecha: å reagere på å bli kalt rasist, hvis man oppriktig ikke føler at man er rasist (noe jeg synes dere bør vurdere kan være tilfelle, spesielt mtp hvor bastant han er på å ikke være rasist), er veldig naturlig og forståelig.

Synes det var litt lavt-hengende frukt å beskylde han for å være rasist, etterfølgt å kalle reaksjon på dette syting.

Å stille spørsmål til innvandreres ønske for å sloss for sitt nye hjemland er helt ærlig en fornuftig tanke. Hvem andre her hadde giddet å kjempe for et annet land på generell basis? Men i seg selv synes jeg militæret ville vært slik det er, med eller uten innvandring. Men gi folk en sjanse til å utdype hva de prøver å formidle, før man dømmer de til å være rasister.
Vis hele sitatet...
det er jo opplagt at hen er rasist selv om kanskje hen ikke besitter selvinnsikten til å skjønne det. etter min mening så bør hen bare eie det. det er bare patetisk at hen prøver å vri på det for å virke som om hen ikke er