View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av 1Rapper Vis innlegg
Jeg tror ikke du leser innlegga mine

Jeg har ikke en eneste mening rundt navnet hans

Og det med advokat, når breivik skulle bli stilt for retten så var det utrolig mange som ville at han ikke skulle få en advokat
Og han som tok den stillinga som ABB sin advokat fikk masse hets for det
Det er ikke det Norge står for
Alle har like mye rett til de samme rettighetene som alle andre
Det er det landet som jeg har vokst opp i og elsker med livet mitt
Vis hele sitatet...
Det var vel noen få som mente dette, men du kan da ikke ekstrapolere det som et poeng i denne saken. Det er en gigantisk forskjell på å ville nekte noen advokat kontra å kalle en terrorist for en terrorist.
Det er et usammenhengende argument som egentlig ødelegger saken du prøver å fremme.

Sitat av 1Rapper Vis innlegg
Du forstår ikke at grunnen til at jeg kritiserer ordbruken er ikke fordi jeg bryr meg om Breivik men fordi det er hvem som publiserer dette her
Og nei adverb og tileggsnavn hører ikke hjemme i en objektiv nyhet
Hadde en med faktisk kompetanse skrevet noe sånt om en annen historisk person feks Hitler eller Stalin så hadde dem fått jævlig mye kritikk for det

Jeg vil ha informasjon ikke konstant lese om hva faen han har gjort
Fordi det vet jeg allerede
Vis hele sitatet...
Burde ikke ordbruken heller minne deg på at ABB faktisk drepte barn i kaldt blod? At han var så utspekulert og feig at han kledde seg som politimann, lokket unger ut av gjemmestedene sine for å så skyte de? Er det virkelig media som er synderen her? Som bare kaller en spade for en spade?

Man kunne argumentert andre veien: Hvorfor vil du formilde omtalen om Norges værste terrorist? Prøver du å skape et mer rosenrødt bilde av ham? Om du ikke tåler å høre korrekte objektive beskrivende ord om noen burde du kanskje ikke lese nyhetene?

Du ser ut til å ha et veldig ideologisk syn på hvordan ting skal være, fint for deg, men du er ikke diktator i verden. Å mene at noen ting skal være sånn og sånn kan du fint, men du kommer ikke noe vei med å klage om det her.