View Single Post
Sitat av Lyd-Same Vis innlegg
Jeg forstår ikke helt.
Den ene er ikke bedre enn den andre.

Hvorfor må dere ha en statisk beskrivelse?
Vis hele sitatet...
Jeg tror ikke det er meninga at vi skal forstå alt; her er min tilnærming: For meg blir det litt sånn; drikker man fordi det er helg, eller drikker man fordi at det ikke blir helg om man lar være? Styrer stoffet deg eller benytter du stoffet som et verktøy?

I mitt hode er psykonaut en som oppdager og gjerne fører loggbøker, mens syrehode er en som trives inni soppen / lappen egentlig uten å erkjenne seg at det er annet enn hans / hennes hjem.

Jeg møtte f eks Nick Sand og hadde en halvtimes prat med ham på en festival hvor han holdt foredrag noen år tilbake, han hadde mye erfaring, men hadde fortsatt et nyktert forhold til immaterialiseringen. Han fremsto mer midt i mellom de 2 kategoriene nevnt, han var ikke spesielt oppptatt av tolkninger eller journalføring, noe jeg har hatt langt mer utbytte av med sammen med Rick Strassman hvor tolkninger fremstår som anektotiske, men alikevel relevante ovenfor andre der man i utgangspunktet mangler begrepsapparat.
Sist endret av ketoDaddy; 2. januar 2024 kl. 12:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.