View Single Post
Ts nå er det et nytt og nye muligheter.Jeg håper du kan bruke dette året for å få et bedre liv, et mer stabilt liv og et liv med en bedre fremtid. Jeg blir trist på dine vegne av å lese det du skriver. Du er sammen med en fyr som ikke er bra for deg fordi han behandler deg dårlig, skremmer, truer og du har blitt nødt til å få besøksforbud for å få være i fred for ham når han drikker. Og selv ikke besøksforbudet respekterer han.

Du er i et voldelig forhold, selv om han kanskje ennå ikke har slått deg eller gitt deg ørefiker. Det han driver med er psykisk vold. Det er ikke greit i det hele tatt og du fortjener en skikkelig mann som respekterer deg - hele tiden.

Situasjonen du står i er komplisert, voldelige forhold er alltid det. Og mest sannsynlig så ser du ikke skogen for bare trær akkurat nå. Mao, du innser ikke at du fortjener en bra mann, og at du er verdt en bra mann. Jeg anbefaler deg å kontakte enten et krisesenter, for gjennom dem å komme i kontakt med behandler/psykolog slik at du kan snakke med fagfolk om det du deler her med oss. Sammen kan dere legge en plan, jobbe med å korrigere selvbildet ditt og finne ut hvorfor du tvilholder på denne karen tross i hans oppførsel.

Ta vare på deg selv ts, du fortjener en skikkelig fremtid. Uten denne slubberten som ikke respekterer deg og som stadig behandler deg dårlig.

Ps, grunne for at jeg anbefaler krisesenter er at det er kjappeste vei inn til samtaler med fagfolk. Og de vil kunne hjelper deg fremover uavhengig av feks din økonomi og du blir ikke stående på lange ventelister.
Sist endret av _abc_; 1. januar 2024 kl. 18:46.