View Single Post
De sa han ble overflyttet fengsel. Han satt på glattcelle de to første dagene, men ikke nå. Nå er det vel snakk om Eidsberg fengsel i varetekt. Han kan ikke ha kontakt med noen utenom fengselet tror jeg, men han kan vel menge seg med folk der inne? Man sitter vel ikke 30 dager i full isolasjon? Det blir man jo gal av.
Når jeh var i avhør med politiet så spurte de meg om diverse spørsmål... Dette var bare dagen etter alt hadde skjedd så jeg var fly forbanna og la ut alt. Jeg angrer på dette nå for det førte mest sannsynligvks til at han fikk 4 uker. Jeg sa jeg ønsket at han fikk en viss konsekvens.. Men jeg ønsket da omvendt voldsalarm... At han ikke kan nærme seg hjemmet mitt dersom han blir som han blir. Jev ønsker dog å være med han når han er fin og vil hjelpe han til å bli bedre (få uker før han sprakk pga krangelen vår så tok han tk og gikk til hjelp)
Jeg savner han så inderlig og tiden går så sakte. Vi pleide å prate hver eneste dag.. At tanken på å holde ut en måned (i første omgang) er helt tortur for meg. Jeg sover knapt. Spiser ikke. Teller ned dager og timer. Skjelver. Vil bare ringe inn og si at jeg ønsker å snakke med han.
Det er ikke noe fare for at han skal kvitte seg med beviser heller. Han er en veldig ærlig person og jev vet han har lagt frem alt i avhør og han godtok 4 uker med en gang uten å anke. Problemet er vel at de er redd han skal begå lignende ting igjen.
Etter dommen på varetekt så ringte en politibetjent meg hvor hun driver med omvendt voldsalarm.. Vi snakket sammen.. Men er det det som kommer til å bli dommen hans da? Hvorfor skulle hun som har med det kontakte meg i det hele tatt. Håper det! Håper han ikke må sitte lenge inne.