View Single Post
Hei. Jeg er en kvinne på 29 som har hatt litt problemer med typen (33) de siste årene.
Vi bor ei sammen eller har barn, bare så det er klart.
Han sliter med alkohol.. Ikke noe sterke greier..teknisk sett bare øl, men når han drikker så Blir han ofte aggrqsiv over små ting.jeg hadde besøksforbud mot han, da jeg ikke ønsket at han kom uanmeldt på døren vår (flyttet tilbake til min mor da hun har problemer med helsen sin) og han lagde leven og gjorde hærverk.
Jeg ønsket ikke besøksforbud sånn egentlig og vi hadde kontakt helw tiden mens besøksforbudet stod... Bortsett fra når han ble gal av alkohol så ville jeg være trygg. Men Ellers hadde vi det fint sammen og jeg elsker han.
Vel han kom for 5 dager siden på døra full og udregelig igjen. siden han nå har "brutt" dette besøksforbudet flere ganger ble han satt i varetekt og idømt at han skal sitte der nå i 4 uker... Før jeg vet hva som skjer videre..
Jeg ville bare at han skulle endre seg. Slutte å drikke. Være snill. Nå er det 5 dager siden vi sist snakket ogg flere uker skal gå. Han får selvsagt ikke ha kontakt med meg og jeg får ikke kontakte han. Jeg er kronisk deprimert nå og tiden føles som en evighet!
Jeg lurer på hva han gjør i varetekt... Hvordan det er der. Savner han meg? Går tiden fort eller sakte? Han ble flyttet til fengsel vet jeg. Tror dere han kommer til å miste følelsene sine for meg når han nå må sitte der noen uker uten noe kontakt?
Hilsen frustrert dame på 29.