View Single Post
For meg høres dette ut som noe jeg ville kontaktet lege for. Iallefall visst det ikke gir seg etter søvn.
Første jeg tenkte var at dette kan ha en nevrologisk bakgrunn, som sykdom eller skade. Eller evt. Legemidler eller Rusmidler. Slik som sterke sovemedisiner som Apodorm.

Eller kanskje antipsykotika som Seroquel, da får man ikke akkurat tenkt mye.

Men vær forsiktig med å si til en lege at du har en indre stemme, en gang jeg sa det til en lege på legevakten i Bergen så begynte han å mistenke meg for å høre stemmer og fikk meg tvangsinnlagt til observasjon på Sandviken i 10 dager.

Var dog etter voldshendelse der jeg hadde drukket mye alkohol, foreldrene mine kranglet om meg og jeg var svært sint etter nettopp å ha funnet ut at mine eneste "venner" jeg har hatt i livet mitt viste seg å være en psykopatisk, sadistisk kvinne som lekte med meg og i flere år (kanskje 5) hadde latet som hun hadde vært alle disse personene og lekt med følelsene mine på en sadistisk måte.

Så jeg fikk raserianfall og truet med å drepe faren min. Moren min tok jeg kveletak på da jeg fant ut hun hadde ringt politiet. Hadde 2 i promille og 20-30 min senere ga jeg meg frivillig opp til 5-8 politibetjenter som kom med skjold og batonger.

De kom heldigvis ikke skrikende inn slik de pleier å gjøre, men sendte inn en kvinnelig politibetjent som hyggelig og med lav stemme spurte om jeg kunne legge fra meg kniven. Synd ikke politiet gjør det på den måten oftere.
Jeg var 19.
Sist endret av einsteindragon; 1. januar 2024 kl. 09:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.