View Single Post
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Kirurger, toppledere generelt, politikere, de med høye verv og stillinger er de med mest narsissistiske og dyssosiale trekk. Vil jeg tro, og mener jeg har lest en studie eller to om det

De går over lik for å komme til topps. Skulle ikke forundre meg om justisministeren scorer høyt på en sånn test. Noen har kanskje fått med seg at jeg ikke er så glad i den skapningen der

NAV feks, tror jeg det er lite. Folk som vil hjelpe, men som brenner seg ut, og da kan de sikkert virke som om de ikke bryr seg.

De er sjelden farlige, annet enn at man må tenke fra flere sider hvis det er diskusjon/konflikt.
Vis hele sitatet...
Reiulf Steen prøvde vel å avsløre Gro H. Brundtland som psykopat i sin bok "Maktkamp" der han påstod at Gro hadde en personlighet som gjorde henne livsfarlig.
Gro slo øyeblikkelig tilbake og kalte ham for en "menneskelig tragedie" og klarte faktisk også å få med seg et kvinnelig hylekor på sin side. Følgende ble til slutt at han måtte legges inn på psykiatrisk avdeling pga. alt dette hardkjøret mot ham.
Budskapet fra Reiulf Steen hadde nok ingen innvirkning på folk flest siden hun i dag har fått tilnavnet "Landsmoderen".