View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fordi om du tyster på noe uten offer, da har man skapt en situasjon hvor noen blir et offer.

Denne saken handler om noe som definitivt har offer.
Vis hele sitatet...
Helt enig. Han kan gjerne tyste seg ihjel på trafikkbøller, men å skulle anmelde en hasjrøykende nabo…? Jeg skremmes over at noen er så svart/hvitt.
Sitat av Source Vis innlegg
Hvorfor ikke egentlig? Med mindre det er en veldig god venn. Hvorfor ikke tyste på kriminelle uansett hva? Hvorfor er det en dårlig ting? Kanskje denne kriminelle nå kunne blitt stoppet og tatt tak i før de eventuelt gjorde noe enda verre ved en senere anledning?

Ser ikke greia ass.. bortsett fra gatecredz og wannabe gangsterlife. Men innlys meg gjerne. Jeg ønsker å forstå.
Vis hele sitatet...
Jeg er per definisjon en av disse kriminelle. Jeg plager ingen. Gjør ingenting som påvirker deg eller noen andre heller.
Hvorfor skal du tyste på meg? Jeg kommer ikke til å rane gamle damer bare fordi jeg bruker eller selger litt drugs.

Har du lastet ned en film før? Kjørt for fort?(risikert andres liv!) Isåfall er vell du også kriminell? Tysting på kriminelle er en dobbeltmoral uten like, men for all del, hvis du har HELT RENT mel i posen din, kjør på. Tyst til drukner om du tror det redder verden. Det utgjør nok ikke så mye annet enn at du sitter med flere ødelagte liv på samvittigheten.


Jeg mener ikke kjøring over fartsgrensa er greit når jeg hater på snitching, men da er det bedre at man smugler noen kilo stoff over grensa heller. «Alle» som tar stoff gjør det frivillig, det gjør ikke de som dør i trafikken på grunn av folk som kjører for fort.

.