View Single Post
Sitat av DfenZ Vis innlegg
Tror det har noe med at cannabis kan oppleves som en vidundermedisin mot en rekke diagnoser/lidelser. Har man først opplevd fravær fra ubehag, så vil man gjerne fortsette og med tiden blir det også fryktelig skummelt å avslutte medisineringen siden. Da er den onde sirkelen i gang og man er strengt talt avhengig.
Vis hele sitatet...
This, er akkurat slik jeg føler det. Er rett og slett livredd for hvordan psyken min blir når jeg er uten hasj. Vet jeg ikke er fysisk avhengig, men jeg er definitivt psykisk avhengig.
Hasjen hjelper meg med å ta «Edgen» av, siden jeg har en tendens til å bli aggressiv og veldig oppkjørt. Sist jeg ble aggressiv ble jeg redd for min og andres trygghet rett og slett. Jeg sliter aller mest med å få slappa av, og det er derfor jeg røyker. Jeg er konstant på høygir og føles ut som hodet mitt nekter å roe seg. Konstant tankekjør dag inn og dag ut, må gå på sovemedisiner fordi jeg ikke klarer å slappe av hodet, er så urolig at om jeg ikke røyker eller får sovemedisiner, så føles det ut som jeg har tatt et gram koffein.

Og innemellom at jeg er oå høygir og hyper x1000, blir jeg plutselig helt tom. Kjennes ut som at all glede og livsgnist bare hopper ut av kroppen. Kan ta ukesvis før jeg kjenner noe form for glede igjen.

Har dått meg jobb, som er positivt. Er kun deltid, men får så jævla dårlig samvittighet de dagene jeg ikke klarer å jobbe fordi jeg er for syk, er livredd for å få sparken. Har ikke fortalt sjefen om hvordan helsa mi er enda, og er enda reddere for at han sparker meg npr jeg forteller han det.
Sist endret av Idek13378; 28. desember 2023 kl. 00:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.