View Single Post
Sitat av Petruz Vis innlegg
Trump sier mye dumt og rart, men det som bekymrer meg mest er at han ønsker at USA skal gå ut av NATO og helst gi Ukraina til kompisen sin i Russland, som forøvrig hjalp han å vinne valget sist gang.

Er ikke akkurat noen stor hemmelighet at troll-farmen til Russland har gjort betraktelig skade på demokratiet i vesten. Merker det stort i retorikken som eskalerte siden Russland begynte å ulovlig okkupere Krim og Donbas med sine "små grønne menn". Korttenkte mennesker som vil ha "sterke ledere" og hiver alt og alle som ikke er som seg selv under bussen.

Nyttige fjols som nyter godt av vestens goder men gjør alt de kan for å ødelegge det vi har. De skylder gjerne på alle andre enn seg selv (spesielt minoriteter) mens de er den største trusselen vi har mot demokratiet. De får flytte til Sibir eller et annet drittsted om de digger det så jævlig. Der er det sikkert ikke LGBT-folk som de er så redd for og man kan slå kona si, ettersom Putin legaliserte det igjen

Tradisjonelle verdier? Tradisjonelle fjols kanskje.

Biden? Vel, ikke min favorittperson heller og han burde garantert pensjonere seg snart, men tar heller han fremfor en som bare spyr dritt og velger enkle populistiske poeng for å vinne stemmer blant de mindre begavede.

Mine to cent.
Vis hele sitatet...
Sitat av Petruz Vis innlegg
Sier ikke at nødvendigvis de tuklet med avstemninger og andre direkte måter å styre valget på. Men at retorikken og talepunktene fra Putin og ytre høyre i Amerika ble veldig samsvart fra 2014 og fremover. Tilfeldig? Kanskje. Men det at Russland har dedikerte sentre for å spre dissonans og egne "verdier" er det allerede bevist at eksisterer. Man kan påvirke valg på andre måter enn å direkte tukle med det.
Vis hele sitatet...
Okei, da misforsto jeg innlegget ditt. My bad