View Single Post
Sitat av Dyret Vis innlegg
Hvorfor har du ikke fått oppnevnt en? Har de først besluttet å dra for å pågripe deg så burde det være noe av en slik alvorlighetsgrad at det kvalifiserer til å få dekket forsvarer. Hva slags potensiell strafferamme er det vi snakker om her?

Du får nesten levere en anmeldelse ASAP og så sjekke om det er noen tjenester som tilbyr gratis rådgivning eller advokathjelp for at du skal kunne komme i gang. Det viktigste er at det blir registrert før ting slettes, så de tar vare på bevisene.
Vis hele sitatet...
Skjønner hva du sier.
Aner ikke hvorfor jeg ikke har fått oppnevnt noen da jeg ikke er rutta i det her, men strafferammen er opptil 1 år + bot. Ikke store greiene i det store og det hele, men det er jo fortsatt skummelt.

Mye av det de sier gir ikke mening. Uten å gå for mye inn på det, så har de hele veien sagt at jeg står ovenfor en mye høyere straff enn det bevisene skulle tilsi, hvis de i det hele tatt har de bevisene. Noe jeg har tvilt på hele veien egentlig, da ting endres på mellom hver gang jeg blir oppringt.

Mistenker at de tror jeg har gjort ting jeg ikke har gjort, da jeg får spørsmål helt urelatert til saken min også.