View Single Post
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Jeg mente at det ser ut som det 10 år gamle spillet. Det er ikke noe problem, i og for seg, GTAV ser tålelig OK ut, men heller ikke mer. Selve området har jeg ikke noe problem med. Vice i sin tid var vel mest selve byen, her virker det som vi får litt av området rundt (riktignok sump) også. Det er også i GTAV-stil, og jeg likte kartet i GTAV. (Selvfølgelig ikke like bra som SA. )

GTAV er bra som singleplayer-spill, men multiplayeren var søppel hele tiden jeg gadd å prøve den. Juksing/"hAcKiNg", netcode og arkitektur totalt bak mål, elendig matchmaking som funket maks halve tiden og var treigere enn sirup i januar, ustabilitet og bugs. For ikke å nevne forferdelig realistisk økonomi, da den er totalødelagt, idiotisk skjev, og innlysende pay-to-win. Som du nevner: du kan kjøre heists til krampa tar deg, aldri ha råd til en dritt, og en eller annen løk kjøper penger og 40000 godmode-tanks som de spammer alle til døde med.

Bekymringen min er at GTAO og shart cards satte griller i hodet på R*/T2, slik at singleplayer underprioriteres. Hvis jeg tar feil, er det bra. Hvis jeg tar såpass feil at de koder sammen akseptabel MP denne gangen i tillegg til kurant singleplayer, er det veldig bra. Jeg bare har ikke 100% trua.