View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Stemmer, dagligrøyker/vaper i lang tid. Nå har jeg vært uten i 14 dager, og har ikke akkurat veldig lyst til å starte igjen for å så trappe ned om du skjønner. Føles som 10 skritt tilbake nå som jeg endelig er over svettinga og den elendige matlysten som medfølger det å "detoxe" fra cannabinoider.
Vis hele sitatet...
Aha, skjønner, ja da blir det veldig dumt når du er komt så langt.
Trener du? Fysisk utmattelse ville vært neste steg for min del. Da får du svettet og jobbet opp matlyst samtidig.

Jeg hadde en ruskonsulent en gang og når hun spurte meg hvilke stoff som var vanskeligst å slutte med og jeg sa cannabis så gapte hun og sa HÆ? du er den første som har sagt det, hvorfor det?
Fordi jeg er rusavhengig uavhengig av rusmiddel, og den er den eneste jeg kan holde på med hele dagene uten å fysisk kortslutte.[/quote]

Trener styrke 5 dager i uken. Kjører et ganske hardt program og. Så sliten blir jeg, blir til og med trøtt, dvs at jeg kan sitte å gjespe hele tiden og øynene føles tunge. Men det er som om en kobling i hodet har falt ut. Jeg klarer liksom ikke å sovne inn og etter å ha ligget i senga i et par timer gir jeg opp å står opp.