View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
TS. Jeg har ikke tatt sobril hver dag, men rundt 20 stk på ca 4 uker. Enormt sprik i folk sine meninger om det virker det som. Umulig for meg å vite noe som helst om dette, men jeg føler ikke noen forskjell i angsten fra før jeg fikk sobril og nå. Det er akkurat det samme. Kan gå opp og ned fra dag til dag, men det er rimelig konstant over ukene. Ikke tatt siden mandag nå tror jeg, og eneste jeg merker er den samme angsten og elendig søvn. Med sobril så er begge deler bedre. Alkohol gjør mye samme nytten, men jeg pleier ikke å drikke til vanlig heller og har ikke noe ønske om å drikke meg susete hver kveld for å få sove.

Når det gjelder hva jeg er redd for så er det sikkert de "vanlige" uhelbredelige nevrologiske sykdommene. Symptomene mine kan sikkert være mye rart men det er en endring og en funksjonsnedgang, som jeg veldig gjerne har lyst på en forklaring på. Frem til angsten dukket opp nå for halvannen måned siden så tenkte jeg ikke noe særlig på det. Jeg tok det opp med legen min for et år siden, og hun følte ikke det var behov for å gjøre noe mer med det hvis det ikke endret seg videre. Og jeg har sikkert ikke merket noen stor endring på det året. Men nå føler jeg det er verre og så er det masse annet på toppen. Angsten forverrer alt. Men så er jeg redd for at noe av det er noe annet enn angsten.

Jeg kan ikke bare ligge i sengen. Jeg har en ungdom i huset og jeg er i full jobb.