View Single Post
Folie à deux
477
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Joda så neida så….blir visst samboere nå da. Jeg flytter inn til henne og leier ut min lille leilighet.

Det er en ting da som jeg ikke er vant til. Det er jeg som er den emosjonelle og vil prate om ting. For henne er det litt vanskelig, og vi har snakka mye om akkurat det. Jeg opplever at jeg omtrent må dra ting ut av henne noen ganger, når antennene mine som er veldig finjusterte plukker opp «noe er galt» signaler.

Hun sier hun ikke er vant til å bli lyttet til på den måten, og sier hun føler seg veldig trygg med meg. Det er vel bare et spørsmål om tid, før hun lettere finner ordene. Men jeg kan bli litt stressa noen ganger når jeg merker noe og «ingenting» eller «tenker bare på deg» er standardsvar.

Hun bestemmer jo seff selv hva hun vil si og ikke, men jeg sitter nå og skriver dette så får vel spørre etter andres erfaringer og da?

Real shit, real life…probably my future wife.
Vis hele sitatet...
Det gikk fort

Sitat av NodSquad Vis innlegg
Ok, det er greit for meg.

Men oshugon; særriøst ass mann. Ta og tenk over hva du skriver, assa all due respect, men du virker annerledes enn den «forrige» oshugon.

Jeg vil jo ikke «omforme» henne eller gjøre henne til noe annet enn det jeg allerede er forelska i nå.

Og jeg vil jo hvertfall ikke presse henne til noe hun ikke vil. Hun er streit mann, og jeg respekterer det, akkurat som hun respekterer at jeg har vært gjennom noe annet.

Jeg har fortalt at jeg hadde et rusproblem og at det var ille. Hun responderte med hvor sterk jeg var og imponert hun ble over hva jeg har fått til. Shes all that bro…og jeg har falt, plafuckingsdask
Vis hele sitatet...
Hvordan annerledes da mener du?
Dere vil påvirke hverandre med tiden uansett, bevisst eller ubevisst. Man er en oppsummering av sine fem nærmeste venner. Når det gjelder en kjæreste så står det enda sterkere, dere vil bli mer og mer lik hverandre som tiden går, og sannhet vil komme gradvis til lys
Sist endret av noguhso; 21. november 2023 kl. 18:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.