Tråd: Ketamin?
View Single Post
Sitat av haiskalle Vis innlegg
De siste gangene jeg har tatt ket har det stort sett vært etter en bytur, alene foran PCen. Det er virkelig ikke så trist som det høres ut som, for som regel har jeg i den settingen selskap av liveversjoner av band jeg liker på youtube, og koser meg glugg.

For de av dere som har hørt hypotesen om at ethvert menneske kjenner ethvert annet menneske på jorda via 6-7 ledd, så er den hypotesen langt på vei den røde tråden i de aller fleste av disse opplevelsene, bare at det er snakk om 2-3 ledd i den virkeligheten. Jeg sitter og ser gamle Pink Floyd-opptak på Youtube, i passe sigen ket-form, og tenker oppriktig at om jeg bare ringer en venn som ringer en venn, så kan jeg sikkert henge litt med Roger Waters til uka.

Veldig spesielt, veldig deilig - og unnskyld til TS som kicka no jævlig på slike beskrivelser tidlig i denne tråden - men det er jævlig gøy og "woho".

Foreløpig aldri prøvd noe annet enn nasal administrasjon, men veldig nysgjerrig på å prøve IM en vakker dag. Kan ikke noen bistå litt med å ta rede på hvilken solvent som løser opp ketamin, pretty please?
Vis hele sitatet...
Haha. Du bør invitere Alejandro Cao de Benós på Korea-ketaminfest