Tråd: Rusmiljø
View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har sett så mange unge jenter som har havnet i denne situasjonen. Plutselig er leiligheten overtatt og blir brukt som oppholdssted og butikk, og gjerne en eller annen 40 år gammel mann som flytter inn. Jenter som blir utnyttet og manipulert, og fora justeringer 24/7, og så ender det opp med konstante psykoser, så har de fullstendig kontroll over personen til slutt.

Jeg sier ikke at dette skjer med absolutt alle, men det har skjedd med alle jeg har truffet, så vær veldig forsiktig.
Det hjelper som sagt veldig lite å være avvisende etter man først har tillatt det. Mange av disse folka overkjører folk totalt, og du ringer vell ikke politiet kan jeg tenke meg..

Jeg anbefaler deg å se etter ny leilighet med engang, du vil aldri få roen helt igjen der du bor nå. Faren for at folk møter opp er stor. Kanskje det går bra en uke, to uker, så dukker de opp igjen.
Man vet liksom aldri, og i den alderen du er så er det siste du trenger innflytelse fra en hau med voksne folk som ruser seg 24/7. Det beste for deg er å finne jevnaldrende venner ett annet sted. Det er heldigvis veldig enkelt på din alder.
Vis hele sitatet...
+ hvordan jenter blir manipulert og utnyttet til å oppbevare narkotika og våpen for noen som "skal bare" og fremstiller det som noe normalt det ikke går an å si i mot eller bruker jentene som mulldyr og ender med fengselsstraffer..

Håper så inderlig du flytter vekk fra disse folkene og får deg et bedre liv som du fortjener ts!