View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Idek13378 Vis innlegg
Jeg gjør det, både psykologen og fastlegen neker å hjelpe meg med medisiner.
Vis hele sitatet...
Det er forståelig siden du har et rusproblem. Kjøper ulovlige xanax og røyker hasj.. Om du fortsatt er på hasjpausen du starta for tre uker siden skal du ha masse props for det må sies! Men hverken rusmisbruk eller det å vende hjernen av rusmiddelbruket gir god søvn. Du må bare stå i det og få bedre rutiner. Være i masse fysisk aktivitet gjennom dagen minst 20.000 skritt og helst hardere trening, stå tidlig opp uansett om du har noe å stå opp til eller ikke, og legge fra deg alt av skjermer og musikk i minst to timer før du skal legge deg. Dette er sånne rutiner man øver på ved en innleggelse også. Kan anbefale deg å kjøpe vektdyne, jeg sovner mye kjappere med det. De har 70% salg på cura sine nå www.curaofsweden.com/no kjøp minst 9kg.
Melatonin kan du kjøpe reseptfritt på apotek og helsekost
Prøv å lag deg en fast leggerutine f eks kveldsmat kl 18, gåtur 30-60minutter, hjem å ta en lang varm dusj, koke te, lese bok eller skrive dagbok ikke bruke skjerm, meditere litt bare ligge å puste på sofaen, ta melatonin og gå i seng. Ikke ha med deg noe i senga, ikke mobil ikke bok, kun forbinde soverom og seng til søvn. Etter en liten stund med samme leggerutine så sovner du mye lettere fordi da begynner hjernen å forberede seg på søvn allerede på steg 1 i rutinen.