View Single Post
Sitat av sjokotroll Vis innlegg
Takk.

For hjelp.

Men seriøst, jeg tenkte at det var hardstyle først, men føler det er for melodisk, og ikke har "hardstyle kicket". Har bare hardstyle dna-et om man kan kalle det det i droppet. (mente ikke være frekk, håper ikke jeg såret følelsene dine)
Vis hele sitatet...
Du vet ikke alt kan defineres i kategorier?

Jeg sa hardstyle fordi det er det nærmeste en "etablert" sjanger det ligner. Det er mange sanger som glir litt mellom forskjellige sjangre, det er nettopp det som gjør musikk interessant.

Når det kommer til å lære å lage det så kommer du nok ikke til å finne noe steg for steg guide, som blir helt feil måte å lære musikk på, da har man egentlig ikke lært særlig, ma har bare kopiert noe. Man må heller lære seg grunnprinsipper av musikk, teknikker, hva de forskjellige verktøyene er og kan gjøre etc..

Håper jeg ikke såret dine følelser heller.

Føler jeg må legge til: Det er ingenting i veien å ville lage en type musikk. Å bli så inspirert av en sang at man bare MÅ lage noe lignende. Det er nettopp slik endel produsenter har startet.

Men det er når man setter i gang med å lage musikk at du sakte men sikkert innser det jeg skrev over.
Sist endret av Expialidocious; 1. november 2023 kl. 19:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.