View Single Post
Trådstarter
8
Takker for et presist og fint svar, _abc_ !

kort oppsummering:

- ifølge CEO`en, så er vi verdsatt 36 millioner kroner, dette er regnt basert på antall timer brukt, penger outsourcet osv.
- jeg tror selv ingen ville vært interresert og plutselig kjøpt mine aksjer for 0.16 * 36 mill, MEN om det skulle skje: ville de neppe ha sagt nei til det

- Jeg har forsøkt mange ganger å komme med løsninger for at alle jobber bedre, men det blir aldri tatt seriøst, det går alltid ut det andre øret når jeg snakker, dette er en av mine store frustrasjoner

- Angående å svelge kamelen og bite tennene sammen : dette har jeg gjort alt for lenge nå, men har fått nok. Jeg har selv bestemt meg for å dedikere mindre tid til prosjektet, det vil si at jeg tar meg fri i helger, og vil ikke jobbe mer i helger. Har allerede begynt å søke andre jobber

- Jeg ønsker ikke lenger å bli sur, eller hyle og skrike, jeg vil heller ta det rolig, ha ting skrevet ned, så får de andre gjøre som de vil.

- Jeg selv syns det er dumt hvis jeg gir opp nå, etter det harde arbeidet, men det triste er at det dessverre har kommet til det punktet

en liten fun fact til slutt som jeg glemte å nevne på tråden: app fyren selv syns at CEO`en gjør mange ting feil, han har selv kommet til meg under 4 øyne og sagt dette(dette har jeg ikke sagt til CEO`en), og på den andre siden syns heller ikke CEO`en at app fyren er strukturer og jobber bra nok..

avslutningsvis ønsker jeg å stille et ultimatum til CEOen om at jeg vil ha endringer i måten det jobbes på, mot at han kan forvente like god arbeidsinnsats fra meg som fra dag 1,
ELLER: vi fortsetter sånn som nå, men at han ikke kan forvente mer fra meg.


poenget mitt er uansett: har jeg noe å frykte her, eller er det jeg som sitter med kortene?
Sist endret av siruqka3; 31. oktober 2023 kl. 11:50.