View Single Post
Sitat av 1Rapper Vis innlegg
Nå vet jeg ikke om du prøvde å være passiv aggressiv, men pass litt på, jeg prøvde å være hyggelig fordi jeg vil bli mer opplyst om saken og høre flere sider akkurat nå, så å begynne å bli sånn er veldig kjedelig, ja du kan tagge meg så mye du vil, jeg prøver ikke å tvinge deg til noe, bare at jeg prøvde å si ifra på en hyggelig måte at jeg ikke vil diskutere mer

Men gi meg gjerne info og si meningen din, det var ikke ment noe frekt i det hele tatt
Vis hele sitatet...
Har ikke forsøkt å være passiv-aggressiv, har forsøkt å si i mot det jeg mener er feil bruk av ord og betydninger. Hvis du føler deg såret av det jeg har skrevet så er det ikke i meningen min. Det er et sårt tema som diskuteres i tråden og man må regne med at det vil være mange som ordlegger seg hardere enn i det øvrige freak-landskap. Det er helt greit at du ønsker å lære mer om situasjonen, bli mer opplyst og høre flere sider; men her er jo ikke det du har spurt etter i alle fall de siste innleggene dine? Du har i min oppfattelse påstått, og brukt et par ord som har helt spesifike meninger.

Du vil jeg skal si min mening, men om hva? Om jeg tar parti eller støtter den ene eller andre siden?
Sist endret av Hilbert; 30. oktober 2023 kl. 22:51.