View Single Post
Sitat av 1Rapper Vis innlegg
Som jeg beskrev i innlegget mitt lenger oppe så sa jeg at FN ga deler av landet til palestina til jødene (israel)
Grunnet presset fra andre verdenskrig,
Og faktisk det du sa om jeg antar Hitler er ikke helt sant
For det første så var ikke hitler "Nynazist" det er noe nytt opplegg

For det andre så var det ikke Hitler som hadde noe imot jødene og han hadde heller ikke noen tanker om dem heller, det var det en av generalene hans som gjorde, han hadde faktisk tenkt til å sende dem til en fin øy,

Og sånn forresten hvis du leste det jeg skrev så ser du tydelig at jeg prøver å holde meg inhabil mot å velge sider men alikevel heller litt mot palestinas side
Vis hele sitatet...

Åh nei! Unnskyld! Han gasset de vel fordi han var så glad i dem! Han var sikkert litt forut sin tid, egentlig reddet han de fra bomberegn og ulykkelighet. Dumme meg

Videre så bør det også nevnes at Hitler, hadde i praksis ingen over seg. Alle som var imot han ble jo bura inne.

Skal tilogmed gi deg noen tips til hvorfor ditt bilde av Hitler er et uferdig maleri i tykk tåke

Han ble valgt inn som leder etter en meget kort fengselsopphold kun 5 mnd av totalt 5 år.

Så finner du selv info om Riksdagsbrannen og veien derfra til 1939/1940/1945

Sjukt å tenke på at hvis han ikke hadde blitt løslatt så hadde han mest sannsynelig ikke klart å fått den makten han klarte å snike til seg