View Single Post
Sitat av SaySo Vis innlegg
Aner ikke om det er tilfelle, men for meg så virker det litt som at du er i en type offerrolle. Og det er en rolle som er veldig destruktiv å være i over tid.
Sannheten er at du kan gjøre akkurat det du selv har lyst til. Hvis det er å ruse deg så er det utvilsomt en av alternativene. Det har det alltid vært.
Men, det er en grunn til at du la vekk rusen. Tenk grundig godt igjennom hvordan du hadde det og hvorfor du slutta før du eventuelt ruser deg igjen.
Personlig mener jeg at det å ruse seg er en maksimalt dårlig løsning, men det er som sagt helt opp til deg selv hva du vil gjøre.

Ønsker deg alt godt og håper du finner gode løsninger som fungerer for deg.
Send en pm hvis du har behov for å slå av en prat
Vis hele sitatet...
Det stemmer nok at jeg nå har inntatt en offerrolle. Jeg er lei meg og sint. Jeg har kjent i det siste et skrikene behov for nærhet og sex. Det er først nå. Jeg var ikke i offerrollen i helga, forrige mnd, eller i sommer. Jeg har stått på. Hva gjelder tilbud så er det vanskelig. Man kan lese i lokalavisa omtrent hver dag nå hvordan ene tilbudet etter det andre legges ned. Siste nå var vel et fotballag for asylsøkere. Jeg ringte etter noe og ble møtt av ei som sa beklager, men dette tilbudet måtte vi legge ned, ring din fastlege

Jeg har vært rusfri siden september 2021. Jeg har ikke hatt sex siden da. Lysten på sex har veltet over meg nå, nyktersex er det mange år siden jeg har hatt. Jeg savner menn og jeg savner pikk noe veldig.
Sist endret av Ruth Beate Åse; 25. oktober 2023 kl. 08:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.