View Single Post
Sitat av Mozzie Vis innlegg
Både sigaretter og piller er luksus du ikke kroppslig trenger og derfor kun en luksus man unner seg om man har råd. Jeg får direkte hodepine av din komplette mangel på selvinnsikt, spesielt når du sier du er 29 år. Du er en pingle som ikke klarer abstinenser og om du ikke innser at du roter bort alt for mye av din inntekt på tull så er du dessverre ett naut med sjokkerende lav IQ.

Hadde du hatt et faktisk behov for disse pillene ville du fått de på resept og ikke brukt dine siste kroner på kryptovaluta. For meg helt likegyldig om du bruker nødpengene kun på mat eller ikke for faktum er at 2300kr + hva enn du bruker på sigaretter går ut hver måned. Du har ett unødvendig forbruk på nesten 30k etter skatt på kun tull!


Jeg bruker ikke tid på disse innleggene fordi at jeg vil være slem mot deg, jeg skriver dette for at om du ikke innser at du må ta deg selv i nakken vil du bli royaly fucked i fremtiden. Kom deg ut i frisk luft og gi kroppen næring så vil ting bli bedre, begge disse tingene vil fikse psyken din og etterhvert er det lettere å stå rusfri.
Vis hele sitatet...
Har et sterkt ønske om å slutte å røyke, men den psykiske viljen ligger ikke der. Den er ikke-eksisterende.
Jeg har mer lyst til å dø, for det livet jeg lever er ikke det man kan kalle et liv. Og det har med de psykiske lidelsene å gjøre. Ikke fordi jeg bruker smertestillende og røyk.

Og nei, jeg hadde ikke fått morfin eller oxy selv om jeg har et sterkt behov for det. Nettopp fordi fastleger i Norge ikke har lov å skrive dette ut for psykiske lidelser som angst, depresjon og personlighetsforstyrrelse. Selv om det er mer effektivt enn f.eks. Benzoer og antidepressiva.

Når man er avhengig av det, så vil jeg ikke si at det er en luksus som man unner seg. Da er dette noe man er avhengig av og som kroppen skriker etter av å få. Jeg går heller 2 uker uten mat enn 3 dager uten sigaretter. Og da er det snakk om avhengighet, når man prioriterer røyk så mye sterkere enn mat.
Sist endret av einsteindragon; 22. oktober 2023 kl. 23:44.