View Single Post
Sitat av Hilbert Vis innlegg
Det sier mye hvor liten bevisbyrde du krever for påstandene til den ene parten kontra den andre. Du er et instrument i spredning av feilinformasjon.
Vis hele sitatet...
Forklar meg hvorfor det er "liten bevisbyrde". Jeg viser til artikler som systematisk viser IDF sine løgner - og du mener det er "liten bevisbyrde". Hva mer ønsker du at jeg skal skaffe deg? Jeg linker dere bilder, filmer og artikler. Noe mer enn det har jeg dessverre ikke mulighet til - jeg har ikke vært der personlig.

Og ikke kom med utsagn om at jeg sprer "feilinformasjon". Det er samme hersketeknikk som blir flittig brukt av et annet land i en annen konflikt. Det landet ønsker vi ikke å sammenligne oss selv med. Har du noe som motbeviser meg - argumenter for deg, vis til noe. Når du kaster ut slike argumenter: så viser det at du ikke har noe stort å bidra med. Jeg prøvde å underbygge min påstand om hvorfor jeg mener IDF lyver - og jeg tok forbehold - skulle det være palestinske grupper, så må de bli holdt ansvarlig.

Må også benevne at jeg nevnte at det var Israel - før Israel gikk ut og hevdet at det var en rakett fra palestinerne som traff. Dermed var jeg ikke klar over at det kan ha vært en palestinsk gruppe.