View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Virker som du bør se litt utover heller enn å sitte og kjenne etter. Imovane er i mine øyne like angstdempende som mye sterkere benzoer, så å bli avhengig av roen det gir er ikke merkelig. Gå deg en tur om dagen og bytt til Stilnoct, se om du sover gjennom natta. Hvis legen er med selvfølgelig, de foretrekker gjerne resepter på Stilnoct fremfor Imovane pga. den korte halveringstiden. Men du må jobbe i tilllegg. Si du får tørr munn og forstoppelse av Atarax o.l. c-preps og at tilstanden din er kronisk, har du ikke lappen bør dette gå veldig greit.
Vis hele sitatet...
Okei takk jeg går masse turer og jeg har rutiner som hjelper, men jeg skulle hatt bitte litt extra hjelp på feelingen ut dagen det går så MONGO DRITT SAKTE, er ikke sunt å bli sur over sånt.

Tok imovane for 1 time siden og nå er jeg ikke trøtt lenger heller fordi jeg hisser meg opp av for "dårlig" hjelp, men føler det er litt mis-communication som har skylda her fordi jeg vet så lite om disse legemidlene. Må bare spørre om legetime kjapt som fæn imorra.

Hadde faktisk klart å fulgt med på en serie nå for nå har jeg roen jeg leter etter, på dagen så er serie bakrunnslyd mens jeg følger med på klokka. Det bare går ikke konsentrere seg om NÅ når jeg ikke får noe som helst.
Sist endret av HallaKompis; 17. oktober 2023 kl. 23:50.