View Single Post
Sitat av robhol Vis innlegg
Hva med de av oss som synes ønskelig innhold konsekvent blir ned-diarért, slik at det ikke går an å ha det her lenger? Synes mange gamle diskusjoner var interessante, den gang da det var mindre aksept for bullshit her - og det sier jeg som en som har kommet med et sleivspark eller 70 selv i sin tid.

Hva med de som føler seg mer interessert av å delta i diskusjoner enn å starte dem? Når folk ikke gidder å starte dem lenger, på grunn av tidligere nevnte diaré-problem, forsvinner den muligheten også - uten at det er lett å "bare poste interessant innhold" av den grunn.

Kanskje de som ødelegger mest diskusjon skulle fått ansvaret for å erstatte den, og ikke de som bare påpeker at ødeleggelsen er litt dritt.
Vis hele sitatet...
Vist du ikke gidder å bidra med noe bare fordi det er mye dritt her i tillegg, så er du en like stor del av problemet imo. Jeg syns det er like mye uinteressante greier her nå som da jeg var ny her. Forskjellen er at det er mindre folk som poster kvalitet nå, å da er plutselig "søple" postene overrepresentert.

Å med "du" så mener jeg ikke nødvendigvis deg, men folk som tenker sånn som du nevner. Jeg syns faktisk masse av det du kommer med er av grei kvalitet

Å en annen ting som er verdt å nevene er at jeg ser faktisk verdien i mye av dritt postene også (ikke alle). Poster typ: "Er dette en bra gaming setup" eller "Hvilken pille er dette". De postene er ihvertfall til hjelp for den som spør og andre som lurer på noe av det samme kan lære av dem. Det er ihvertfall noe, selv om det ikke er så interessant eller spennende.
Sist endret av Alge; 14. oktober 2023 kl. 07:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.