View Single Post
Syntes freak er bra fortsatt. Ellers hadde jeg ikke hengt her. Joda, litt mange av de samme generiske rustrådene og kanskje litt mange avsporinger. Men det finnes fortsatt interessante meninger og meningsutvekslinger her.

Kanskje det jeg savner er at IT/hacker delen av forumet har blitt mindre med tiden. Men merkelig nok så er Freak et av de bedre norskspråkelige IT forumene - til tross for alle rusmiddelentusiastene.

Jeg savner også noen av de gamle stemmene. Flere av de nevnt i tråden her. Myoxocephalus f.eks. og.

Det å drive et forum er en takkeløs jobb. Jeg ser jo at etter å ha deltatt aktivt i tiår så er det kanskje noe man har litt lite energi å fortsette med. Spesielt om forsøkene dine på å drive forumet i en positiv retning tolkes som sensur og leder til skittkasting.

Om jeg skulle foreslått noe så er det å fjerne muligheten til å poste fra telefonen/små skjermer. Innholdet som postes fra telefon er ofte mye mindre gjennomtenkt og av mindre verdi. Det står for mye av nedgangen av kvalitet på reddit og andre sosiale medier. God ide? Ikke helt sikker..

Uansett, føler at alle SoMe blir mer bedritent med åra. Freak har fortsatt noe signal mellom all støyen. Følger nok med litt til ✌️����