View Single Post
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Bra moderator du, det ble jo tydelig med en gang.

Jeg mener når en voksen mann bytter navn til NoillStress og deretter skamløst forsøker å overta et ry den
den tidligere eieren tydeligvis hadde opparbeidet seg som et kosetroll tyder det jo på at alt ikke er helt i vater.

Får legge til at ting som det er noe av det jeg liker minst her på freak sånn at du ikke løper til faren din og ber
han slette innlegget på grunn av manglende relevans for tråden.
Vis hele sitatet...
Nå må du nesten prøve å ordlegge deg på en måte som gjør det mulig for en simpel type som meg å forstå hva det er du prøver å formidle,

Hva er det jeg prøver å overta? Ett nick-bytte gjør vel ikke 10+ år gamle irc quotes usanne? Ikke har du historien bak sitatet heller og har derfor akkurat 0% sjangse til å forstå intærnhumoren som ligger bak det.

At du sier ting ikke er helt i vater er foresten noe av det mest fornuftige du noengang har ytret her på bruket, bare synd du ikke makter å se på din egen forumhistorikk med like kritiske øyne, det hadde gjort ting her mye mye mere lystbetont 🙂

Sitat av BigFigWasp Vis innlegg
Poenget mitt er at han ikke har byttet til noen andres navn. Hvis det er noe ry han prøver å overta så er det det han hadde på sitt forrige navn i så fall.

Det er forøvrig kanskje ikke så rart at man blir litt lei det du skriver når du må modereres flere ganger ukentlig.
Vis hele sitatet...
Jeg sliter også med å forstå påstanden hans, jeg er meg uansett hvilket nick jeg poster under. Men vår vennlige postcountwhore virker til å mene at jeg opererer med urent mel i posen siden jeg har byttet nick? Eller er det noe enda mere konspiratorisk og psykoselig han mener?

Jeg er tydligvis ikke skarp nok til å forstå meg på denne typen høyintelektuell ordføring, derfor hadde det vært flott med en utdyping av påstanden. ELI5
Sist endret av NoillStress; 10. oktober 2023 kl. 13:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.