View Single Post
Sitat av noguhso Vis innlegg
Men jeg må jeg fortsatt ikke ser noen grunn for at dere blir så like hverandre eller kanskje deg som overhode mulig?

Jeg har også vært med veldig mange streite jenter over tid. De har til alle felles at det går fra å være plettfrie til noe helt annet. Er du smart nok så klarer du å omforme din kjæreste. Du sier selv du er usikker på noe så harmløst som MdA, og det setter en viss uro i meg

Begynn rolig og porsjonvis så vil du se det ikke er så alt for vanskelig. Jeg har troen på deg kamerat,at du også kan omforme noen i forhold til dine egne behov
Vis hele sitatet...
Ok, det er greit for meg.

Men oshugon; særriøst ass mann. Ta og tenk over hva du skriver, assa all due respect, men du virker annerledes enn den «forrige» oshugon.

Jeg vil jo ikke «omforme» henne eller gjøre henne til noe annet enn det jeg allerede er forelska i nå.

Og jeg vil jo hvertfall ikke presse henne til noe hun ikke vil. Hun er streit mann, og jeg respekterer det, akkurat som hun respekterer at jeg har vært gjennom noe annet.

Jeg har fortalt at jeg hadde et rusproblem og at det var ille. Hun responderte med hvor sterk jeg var og imponert hun ble over hva jeg har fått til. Shes all that bro…og jeg har falt, plafuckingsdask
Sist endret av Bruskonsulenten; 4. oktober 2023 kl. 10:23.