View Single Post
Hvis noen har gode forslag på hvordan vi kan få til en innsamling uten og bryte forumets regler, så hyl her, send meg en pm eller ta kontakt på

Nå får vi vente på svar fra rusopplysningen om de i det heletatt vil ta den jobben, hvis vi skaffer nok råmaterialer av forskjellige typer sånn at de faktisk kan kjøre en statistikk og lage en skikkelig rapport.

Hva tjener jeg på dette ? Jeg får noe svar på det jeg lurer på og hvis jeg har rett, så vil de som diskuterer legalisering/avkriminalsering ha en skikkelig rapport de kan vise frem, produsentene av driten blir avslørt og svært mange vil dyrke selv istedenfor å støtte kriminelle nettverk som produserer/selger driten. VIVA LA REVOLUSJON

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har røyka i over 20år no å det siste året har aill hasjen jeg har kjøpt vorri helt sort,noen få er lysere inni,men så å si alle er nesten flytende må ligge i bakepapir å noen av typene må ligge noen minutter i fryseren får å få det ut av papiret,blir rimelig skakk av de men syns det er mystisk for aldri sett sånne typer før,skulle gjerne vite va de inneholder
Vis hele sitatet...
Nøddy, det virker ikke å skrive anonymt, når det står trådstarter i en grå boks bak "nicket" ditt
Sist endret av Hasjanalyse; 3. oktober 2023 kl. 08:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.