View Single Post
Tenning ts, som du hadde fått smaken på brennevin og klarte ikke stoppe å drikke. Ikke som i at du var tent på han crazy speed fyren. Du startet og drikke, fikk i deg så mye alkohol at du fikk tenning, og du klarte ikke stoppe og valgte heller å fortsette festen. Du må jo ha holdt på en stund, siden speed freaken rakk å ta flere linjer.

Og når jeg snakket om dissonans var det akkurat dette jeg mente. Du har proklamert til polakken at du har drukket for mye for lenge og skal slutte å drikke. Også gjør du det helt motsatte, du sitter å drikker hele natta. Med en fremmed narkis.

Polakken skal ha sine barn til Norge og han vet du har slitt med alkohol og han så at du ikke klarte begrense deg så han ghosta deg.

Jeg tror du bør lese tråden fra toppen av igjen, også tenke over det folk forsøker å si til deg fremfor at du hele veien går rett i forsvar. For noe her skurrer og jeg tror ikke du er ærlig med deg selv når det kommer til drikking. Tenk på hvordan du reagerte på polakkens oppførsel. Du ble lei deg og såret og hva gjorde du da, du falt rett tilbake til drikkingen. Beklager altså men det er ikke normalt. En 6 pack om dagen er alkoholisme.