View Single Post
Sitat av Nysgjerrig 73 Vis innlegg
Det har MYE med selvtillitt å gjøre når en blir SÅ sjalu for så lite. Selv hadde jeg syntes det var helt greit om ei vennine av meg satt opp og holdt daten min med selskap om jeg ble så trøtt at jeg måtte legge meg få timer etter at hun kom. Men nå er nok ikke jeg av de mest sjalu personene og har bestandig hatt - nettopp selvtillitt, nok til å våge stole på mine partnere. 'rusliberalt knarkeforum' Hm, tror du adm. vil syntes det var et passende utsagn av et forum jeg - og MANGE med meg vil skryte opp i skyene, nettopp fordi det er såpass liberalt som det er?!
Vis hele sitatet...
Men dette med sjalu vet vi jo ikke. Det er bare noe du har antatt og tillagt han for å unngå alle andre plausibelt vondere scenarier….
Du kan ikke sammenligne en speedfreak med ei venninne du kjenner og stoler på. Det er to helt forskjellige ting. En speedfreak er en du aldri stoler på, aldri! Og det faktum virker det som om du bare nekter å ta innover deg og i stedet bagatelliserer og sammenligner det med at han kunne vært oppe med ei god venninne av deg… Crazy kompis på speed robba dere og enda så forventer du at typen skal se gjennom fingra på at du tilbrakte natta med crazy kompis på speed. Samtidig som du har snakket om at du skal roe ned drikkinga, hva skjer når du får anledning?

Sitat av Nysgjerrig 73 Vis innlegg
Nekter?! Jeg har jo vært bånn ærlig om alt mulig, inkl. % så hva er det du mener jeg nekter for skjønner jeg altså ikke! Sannheten er at jeg ikke hadde drukket mer enn 4-5 øl og DET burde vært 'lovlig' på en Lørdagskveld - ergo så tar du fullstendig feil når du 'informerer' om hvor problemet liksom skal ligge... Les tråden før du uttaler deg for med deg er det MYE som skurrer!
Vis hele sitatet...
Så hva blir det til?

Jeg kjøpte en 6 pakning, der jeg kun tok 2 (kanskje 3) stk og noen få svake drinker.
Vis hele sitatet...
Og nå har du funnet noen tabisser på youtube som skal hjelpe deg slutte drikke? Dette er tabletter mot abstinenser, sa de det på youtube?

Vurdert et AA-møte?

Dette med tabletter mot abstinenser var bare hentet rett fra felleskatalogen. Det er mye mulig det er andre teorier, uansett lite resultater å snakke om ellers som jeg kan lese om. Ref, Wikipedia, SNL osv.
Sist endret av Dough; 25. september 2023 kl. 00:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.