View Single Post
Sitat av noguhso Vis innlegg
oida, hva skjedde? Er det noe du kan fortelle om?
Vis hele sitatet...
Jeg hadde en kamerat som jeg etterhvert måtte avvise totalt, enda jeg ga beskjed om at jeg ikke var intr. i noe som helt annet enn vennskap (altså uten 'benefits') Det er nærtliggende å tro at han har innbilt seg at ordene mine kun var noe jeg sa for å være kostbar, eller noe så han ble rasende da ha skjønte at jeg mente det Senere på dagen får jeg tlf fra huseieren som informerte om at det hadde vært en høylytt og rasende mann utforbi og siden jeg ikke hadde låst den dagen og gaming-pc'n til min sønn var borte (verdt 14.000) var jeg overbevist om at det var han og var et hårstrå fra å anmelde det.

3 dager senere manner jeg meg opp for å fortelle det til jr som da var hos sin far og til min lettelse var det han selv som hadde tatt pc'n med seg og 'glemt' å gi beskjed siden betingelsen for at jeg skrapet isammen såpass mye penger var at den skulle være stasjonær.

Fikk en god unnskyldning fra min snille sønn så alt gikk bra til slutt

Sitat av Dough Vis innlegg
Nei, ikke nødvendigvis men noe må det jo ha vært siden dere ble hengende oppe.



Her kommer standardsvaret, når du skriver på et forum må du tåle å få svar du ikke liker. Du skrev dette innlegget på et svært rusliberalt forum da er det lett å få svarene du ønsker i akkurat dette tilfellet. Jeg er ikke her for at alle skal være enige med meg.



Det må du gjerne mene men jeg har selv min historie med alkohol og rus og kom meg ut av dritten for en god del år siden så jeg vet veldig godt hvor jeg står i forhold til rus og kompliserte kortvarige og langvarige (mest kortvarige) relasjoner. Noe av det første jeg husker som slo meg når jeg ble edru var illusjonen om egen drikking som jeg hadde normalisert med å tiltrekke meg hvordan mange andre drakk og oppførte seg som meg. Den kan du gruble litt på.

Scenariet ditt henger bare ikke på greip for folk på vår alder, tjueåringer kanskje. Hvis du ønsker litt andre perspektiv på henvendelsen din kan du spørre om det samme på kvinneguiden hvordan de tilbringer nettene med nye relasjoner av det motsatte kjønn. Det du har beskrevet er en fyr som syntes det var noe upassende med denne kompisen men lot han likevel komme. For meg virker det som at han er blitt noe overrasket over utfallet og det i sin fulle rett uavhengig av hvordan du måtte se på det. Med dine egne ord så har dere hatt det fint frem til denne natta hvorpå han plutselig er blitt en usikker kontrollfreak. Virker ganske merkelig på meg, avvisning er vondt det er det ingen tvil om, men å sitte her å lete etter noen svar for å skyve dette over på han kan jeg vanskelig se at er noe særlig konstruktivt.
Vis hele sitatet...
Beklager, men er vanskelig å ta deg seriøst så lenge det lukter av bitterhet fra deg - noe som må jobbes med om en skal fremstå som et modent menneske! Nå har jeg flere ganger skrevet at jeg selv synes jeg burde gått samtidig med han, men var lys våken i 12-1 tiden Lørdagskvelden og dermed ville vente til jeg ble trøtt.

'Skyve dette over på han' skriver du, så jeg skal altså ikke ha rett til å forsvare mot usaklige utsagn? Det jeg vil ut ifra tråden er å få et perspektiv, slik at jeg bedre kan forstå han og dette har med mitt ønske om å få bedre selvinnsikt og ta lærdom av hele greien.
Sist endret av Nysgjerrig 73; 24. september 2023 kl. 19:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.