View Single Post
Sitat av Nysgjerrig 73 Vis innlegg

Du mener altså at jeg hadde en 'tenning' til speed-kompisen?
Vis hele sitatet...
Nei, ikke nødvendigvis men noe må det jo ha vært siden dere ble hengende oppe.

Nå skrev jeg ikke dette innlegget for å få kritikk og om du leser svarene jeg har fått av saklige og oppegående folk så er det mange som er uenige i det du skriver.
Vis hele sitatet...
Her kommer standardsvaret, når du skriver på et forum må du tåle å få svar du ikke liker. Du skrev dette innlegget på et svært rusliberalt forum da er det lett å få svarene du ønsker i akkurat dette tilfellet. Jeg er ikke her for at alle skal være enige med meg.

Så lenge en skriver slik som du gjør er det vanskelig for meg å ta deg seriøst og det håper jeg du ser selv...
Vis hele sitatet...
Det må du gjerne mene men jeg har selv min historie med alkohol og rus og kom meg ut av dritten for en god del år siden så jeg vet veldig godt hvor jeg står i forhold til rus og kompliserte kortvarige og langvarige (mest kortvarige) relasjoner. Noe av det første jeg husker som slo meg når jeg ble edru var illusjonen om egen drikking som jeg hadde normalisert med å tiltrekke meg hvordan mange andre drakk og oppførte seg som meg. Den kan du gruble litt på.

Scenariet ditt henger bare ikke på greip for folk på vår alder, tjueåringer kanskje. Hvis du ønsker litt andre perspektiv på henvendelsen din kan du spørre om det samme på kvinneguiden hvordan de tilbringer nettene med nye relasjoner av det motsatte kjønn. Det du har beskrevet er en fyr som syntes det var noe upassende med denne kompisen men lot han likevel komme. For meg virker det som at han er blitt noe overrasket over utfallet og det i sin fulle rett uavhengig av hvordan du måtte se på det. Med dine egne ord så har dere hatt det fint frem til denne natta hvorpå han plutselig er blitt en usikker kontrollfreak. Virker ganske merkelig på meg, avvisning er vondt det er det ingen tvil om, men å sitte her å lete etter noen svar for å skyve dette over på han kan jeg vanskelig se at er noe særlig konstruktivt.
Sist endret av Dough; 24. september 2023 kl. 13:46.