View Single Post
Sitat av Nysgjerrig 73 Vis innlegg
Godt skrevet! Ser heller ikke at jeg gjorde noe galt, men innrømmer at jeg kanskje burde 'forsikret' meg om at det var ok for han før han la seg... Samtidig burde han sagt, eller hintet om at han ville jeg skulle legge meg samtidig siden det var et såpass stort feilgrep i hans øyne at han gjør det slutt...

Må si jeg synes det er rart ar han ikke hadde mer tillitt til meg enn det han tydligvis hadde for han vet jeg er en empatisk og dermed prøver så godt jeg kan å opptre rettferdig - kompisen hadde jeg ikke engang rørt med ei ildtang og det er en selvfølge i mine øyne!


Akkurat det er det jeg også tenker, altså at han er usikker på seg selv. Jeg for min del har kanskje vært litt for lite sjalu - og har brent meg kraftig, men tenker at en i utgangspunktet bør ha en viss tillitt.

Om jeg setter meg i hans sko ser jeg fremdeles ikke problemet...
Vis hele sitatet...
Rare svar tiltross, så tror jeg du har svaret ditt her. Han er veldig rask i vendinga, selv om ting var nytt, og selv om du i likhet med meg er over snittet glad i øl. Jeg tenker som du, at alkohol har fått en ufortjent enorm rolle i denne tråden. Vi må faktisk stole på din fremstilling av saken, og basert på hvor konsekvent du har svart her, har jeg vondt for å tro du er uærlig på noe vis. Iallefall ikke mer enn noen andre rundt bordet her.

Du kjenner deg og egne behov og ikke minst grenser selv. Nå har du sagt det, at du fortjener noen som ikke er så usikker at de ghoster deg for ett opplevd «feiltrinn». Du beskyldes jo for å ha vært utro på den ene og/eller andre måten, med en fyr som loppa deg for både øl og sigg da du sovna. Det er også for meg særs logisk at det er vanskelig å få med alt som trengs hvis man er gira på noen og trenger diverse for å leve godt.

Jeg har selv noen helseutfordringer, blant annet at jeg drikker for mye. Jeg nevner det for å være klar rundt egne demoner, og ikke for å ta deg på noen måte. Jeg tror ikke på å kaste stein i glasshus, for det blir jævla mye glass i huet på meg.

Så, summa summarum; det er fint å be om råd, men det er du som alltid skal forholde deg til deg selv. Du føler det du føler, og det er okay. Jeg tenker du fikser dette jeg!