View Single Post
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Det ser kanskje ut som at du ved en feiltakelse har posta på 4chan mtp mye av svarene men neida, det er bare mye sure eldre menn her som ikke har så mye til overs for kvinner.

Jeg syntes ikke du har gjort noe feil. Jeg ville syntes det hadde vært rart, og ganske slitsomt, om min kjæreste skulle henge etter meg som et bånd. At du heller vil sitte og ta en liten fest med kompisen til mannevennen din ser jeg bare som positivt, enn å legge deg fordi han legger seg. Hørtes ut som et barnslig mannemenneske som kun er usikker på seg selv hvis det er det som skal til for at han blir sjalusi.

Lykke til!
Vis hele sitatet...
Godt skrevet! Ser heller ikke at jeg gjorde noe galt, men innrømmer at jeg kanskje burde 'forsikret' meg om at det var ok for han før han la seg... Samtidig burde han sagt, eller hintet om at han ville jeg skulle legge meg samtidig siden det var et såpass stort feilgrep i hans øyne at han gjør det slutt...

Må si jeg synes det er rart ar han ikke hadde mer tillitt til meg enn det han tydligvis hadde for han vet jeg er en empatisk og dermed prøver så godt jeg kan å opptre rettferdig - kompisen hadde jeg ikke engang rørt med ei ildtang og det er en selvfølge i mine øyne!

Sitat av Nea Vis innlegg
Høres ut som han er usikker på seg selv, kan være at det er like greit å styre unna.. Eksen var utrolig usikker, var aldri utro, men hjalp ikke. Nå skal det sies at det var andre grunner som gjorde at jeg forlot. Håper dere orderner opp, og om dere gjør, at det ikke blir en gjenganger med sjalusi, er utrolig slitsomt.
Vis hele sitatet...
Akkurat det er det jeg også tenker, altså at han er usikker på seg selv. Jeg for min del har kanskje vært litt for lite sjalu - og har brent meg kraftig, men tenker at en i utgangspunktet bør ha en viss tillitt.

Om jeg setter meg i hans sko ser jeg fremdeles ikke problemet...
Sist endret av Nysgjerrig 73; 21. september 2023 kl. 23:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.