View Single Post
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Det er jo motsatt? Du og andre klarer jo ikke å ta hennes ord på hva det er som har skjedd, tror ikke på hennes side av historien uansett hvor nøye og grundig hun forklarer det. Du er jo så sta at andre blir kronisk irritert av å lese pisset ditt. Trist hvor mange som på død og liv nærmest skal få henne til å innrømme at hun var dritings, og drakk mer enn hun gjorde. Neste er vel at hun blir kalt HYSTERISK, lås henne inne!
Vis hele sitatet...

Tror egt det er de ufortuent hissige svarene til vindaloos nøytrale spørsmål, inkludert at mods trolig slettet innlegget hans som skapte denne stormen rundt alkoholinntak i denne tråden. Jeg fikk i hvertfall mer fokus på dette når jeg leste i TS sine til tidligere poster, og så hvordan innlegget hans ble såpass kritisert.

Nå har det blitt sånn som det har blitt.
Fikk så vidt tid til å lese igår at noen har gått inn i boligen til TS og tatt seg til rette. Der er ihvertfall ikke greit.

Sitat av funksjon Vis innlegg
87 % av polakker er katolske huleboere, just sayin. Finn deg noen med mer selvtillit så ordner det seg.
Vis hele sitatet...
Hva mener du med katolsk huleboer egentlig? De fleste polske folk jeg har møtt virker til å være like oss nordmenn på mange måter, temmelig bro status.
Sist endret av KrølleBølleBrur; 21. september 2023 kl. 09:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.