View Single Post
Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
Men i en "bli-kjent" prosess så er vel ikke helt den tilliten opparbeidet enda, og noen finner seg enkelt og greit ikke i det før tilliten er til stede, og står litt mer på "krava" enn man gjør når man er i ett faktisk forhold og det er avklart at det er "vi to". Frem til det så er ingenting skrevet i stein.
Vis hele sitatet...
Hvis ingenting er skrevet i stein, så er vel kanskje ikke regelen om at mannen bestemmer når dama skal legge seg skrevet i stein heller? Altså, for min del måtte han gjerne ha kommet med et forslag om den ordningen der, noe jeg hadde hatt seriøse innvendinger mot, men hvis han trodde det var ok å bli sint og beskylde og skremme meg for at jeg ikke fotfulgte ham i seng når han fikk lyst å legge seg... da hadde jeg nok ikke regnet ham som kjærestemateriale uansett hvor god han var i sjakk og massasje.

Bra du modererte deg litt her, men å kalle OP et rødt flagg som helst burde være aleine er temmelig far out imo. Det er greit at du ikke ville hatt en dame som henne, men det er ingenting hun har avslørt om seg selv her som ikke ville fungert helt fint med mange menn jeg kjenner.
Sist endret av *pi; 17. september 2023 kl. 21:11.