View Single Post
Sitat av Nysgjerrig 73 Vis innlegg
Heisann.



Kan det være at 'x' har en utfordring med sjalusi og dermed skremmer meg for senere prøve å kontrollere meg - i tilfelle han vil prøve igjen...?

Setter stor pris på saklige svar fra dere og gjerne pm
Vis hele sitatet...

Akkurat dette er typisk kvinnfolk. Med en gang menn har preferanser så er de kontrollerende om de ikke firer på det.

kanskje fyren rett og slett ikke likte at du satt oppe med kompisen hans, og det har han lov til. Han kunne nok kommunisert det bedre til deg, men at du går rett på at han prøver kontrollere deg er så jævli typisk kvinnfolk at jeg blir kvalm. Sjøl har dere tusenvis av krav til en mann for at de ska være god nok, inkludert deg selv, men med en gang en mann har krav og standarder selv så er de "kontrollerende" bare fordi du som kvinne ikke evner å skjønne hvordan mannehjernen fungerer.

Sorry, men akkuart det der fyrer meg så inn i helvete å høre.

Sitat av Drugsarebadmkey Vis innlegg
Scenarioet er at jeg har en kompis på besøk og en dame jeg holder på med. Jeg er trøtt og ønsker å legge meg. Kanskje jeg er lei av kompisen og ønsker å kose med min dame. Uansett, når jeg sier jeg skal legge meg ønsker jeg at du skal bli med. Jeg ønsker ikke at du skal være våken og full med kompisen min mens jeg sover. Jeg kunne selvfølgelig ha spurt deg vil du bli med og sove, men du sier du ikke ville det. Jeg hadde blitt irritert og skjønner han godt.
Vis hele sitatet...
This!!

Sitat av Nysgjerrig 73 Vis innlegg
Nei, ingen digitale kanaler så bare mobilen. Nå kom dette som et sjokk for meg siden jeg trodde han var langt mer voksen enn som så, eller så har vi fått litt 'hjelp' her...Jupp, det lukter litt rødet flagg her, men jeg er overbevist om at han er en god mann...
Vis hele sitatet...
Det røde flagget så langt er deg. Sånn at du er klar over det.

Kanskje du som du selv har delvis innsett, har det best for deg selv.

Tydeligvis har du problemer med å vise respekt når du ikke skjønner hvorfor du skal trenge å gjøre det.
For menn, så er respekt en måte å vise kjærlighet på, sånn at du vet det. Respekterer du ikke meg, eller jeg må bruke tid på å få deg til å respektere meg, så kan du like greit gå en annen plass å være. Har ikke tid å bruke på det. Single alenemødre i 50 årene går det 30 av på dusinet.

Polske menn er ikke så pinglete som enkelte Norske, så han gadd vel deg bare ikke mer.
Sist endret av mr.roundtree; 17. september 2023 kl. 20:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.