View Single Post
Folie à deux
Trådstarter
477
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Conjuring filmene, hvertfall 1 og 2 synes jeg var ganske bra. Og jeg er veldig kritisk til sjangeren.
Vis hele sitatet...
Sett og sett

Dokumentarer er også velkommen. Jeg så to stykker jeg fikk anbefalt, dancing boys in Iran - går utifra at kvinner ikke får lov til å danse, derfor har de pyntet disse barna/guttungene å se ut som kvinner for så å selge dem til mektige menn innenfor politikk, penger osv helt jævlig sjukt.

En annen jeg så som hovedsakelig dreide seg om folk med en kile-fetish rundt om i verden, det høres ikke så ille ut men jo lenger du ser desto mer fucka blir hele komplekset.

Orozco var også ikke for skjøre øyne, handler om en balsamer i en av byene i Brazil der det ligger lik spredt utover alt fra type mafia/gjengoppgjør og jobben hans er å balsamere, eller bruke kjemikalier for at likene skal holde seg før de roter. Sistnevnte er kanskje mest fucked up med tanke på at man ser absolutt alt og at selve dokumentaren ikke har noen PG/aldersgrense
Sist endret av noguhso; 13. september 2023 kl. 10:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.