View Single Post
Avslappa og våken;)
Hasjoman02's Avatar
Trådstarter
89
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Hvis du skal stenge noen inne i skapet så holder det at du trer en planke gjennom håndtakene.

Hvis du skal stenge verden ute fra innsiden av skapet så kan du bruke en sykkellås, kjetting, to hengelåser sammen, og så videre.

Hvis du gir litt mer info så er det lettere å komme med gode forslag. Ikke vits å gå til verks med kjetting og hengelåser hvis det holder med en gummistrikk. Hvem er det du stenger for?
Vis hele sitatet...
Heisann du,
Beklager lite info,
jeg vil stenge ute utleier jeg leier hos, de bor i underetasjen og går ofte. -Altså ca 1-2 ganger i uka inn på rommet og spesielt i det klesskapet mitt, jeg har klær der, men også litt forskjellige personlige ting jeg ikke har spesielt lyst til at dem skal snoke i. Blant annet medisiner og slikt.
Dette har de lov til mtp jeg fikk beskjed i forkant av signering av leiekontrakt om at de kom til å gå inn på rommet noen ganger for å se etter brannfarlige ting, spesielt litiumbatterier…
Hadde mine mistanker om snokinga ettersom klærne jeg har der var litt rotete av og til, men tenkte det kanskje bare var jeg som hadde glemt at jeg selv rotet det til.

Så kjøpte ett IP kamera og fikk mistankene mine bekreftet her om dagen. Mens jeg er på skolen så snoker i alt av mulig av mine personlige saker og medisiner i det skapet!