View Single Post
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Hva med mentalt utro?





For min del så kan jeg og dama se på det sammen mens vi har sex, men å se på det alene er uaktuelt.

Dersom du ikke klarer å slutte (TS) eller kommer til en enighet med dama, så tror jeg forholdet vil slite ganske hardt.
Vis hele sitatet...
Mentalt utro pga onani? Nå må du rulle inn. Andre omtaler mentalt utroskap som feks online chat m/fremmede, et nærmere vennskap der ting som aldri deles i forholdet deles. Men at onani er mental utroskap? Der tror jeg du er helt alene altså.

Uansett, så er det jo jenta som "bestemmer" da de ofte på sikt stiller ultimatum på dette.
Vis hele sitatet...
Det er da aldri andre som skal bestemme hva folk gjør med kroppen sin på privaten. Selv ikke en kjæreste. Hvordan kan du si noe sånt?

Og noe bør man selvfølgelig oppgi når man går fra singel til et forhold.
Vis hele sitatet...
Unnskyld men har du noen gang hatt kjæreste? Er du 100 år gammel? Det er ikke slik at man skal ofre noe som helst i et forhold. Et forhold skal være basert på gjensidig respekt og tillit. Ikke oppofrelse og totalt kontroll over kroppen til den andre part.

Komme til enighet om onani? Om dama sier onani er noe en skal "komme til enighet om" da tror jeg man skal velge bort den dama, for da har hun issues.
Sist endret av _abc_; 9. august 2023 kl. 14:50.