View Single Post
Høres for meg ut som en klassisk drittsekk. Selv om det skulle ha vært dårlig vasket, noe det sikkert ikke er, kan man ikke skjelle ut folk på verken den eller andre måter. Jeg ville bare satt hardt mot hardt, og si at hun får i tilfelle ta det til konfliktrådet, og du må ta bilder av leiligheten som den er nå, detaljer. Utleier har IKKE anleding til å true deg med store utgifter til verken vaskebyrå eller noe annet sånn helt uten videre. Det er faktisk ganske alvorlig. Du bør ikke gi etter på noen måte. Tilby deg f eks å gå over en gang til der hun mener det er for dårlig, men ikke strekk deg lenger enn det. Det er nok av tilsynelatende "hyggelige" psykopater der ute som vil prøve å skremme deg til noe. I dette tilfellet kan det hende hun bare vil ha en nedvask av et byrå uten å behøve å betale for det, eller det kan hende hun kjenner noen som driver et, og som hun skal gi oppdrag for din regning. Hvis du trenger en medspiller kan du bare ta kontakt med meg, så utgir jeg meg med glede for noen som kjenner deg og som vil vite hva som foregår. Seriøst.